4 grudnia 2013

Pajęcze ogłoszenia, czyli kilka informacji na święta

Czołem ludziska

W ostatnim czasie pojawiało się na blogu sporo materiałów publicystycznych, w tym głównie recki i unboxingi. Obecnie mam przygotowanych dużo nowych tekstów, ale też masę pracy w przedświątecznej gorączce. Stąd dzisiejszy krótki post, w którym chcę przedstawić plany na tegoroczny grudzień i wstępne plany na przyszły rok, względem bloga "W pajęczej sieci.

Po pierwsze w tym tygodniu pojawią się dwie recenzje - Munchkin z Karaibów (5 grudnia) i Summoners War (6 grudnia). Kolejne recenzje będą się pojawiały dopiero po 12 grudnia. Skąd taka decyzja? Otóż te dwie recki były już mocno opóźniane, głównie przez unboxingi. W weekend będzie natomiast mini cykl artykułów co moja skromna osoba poleca czytelnikom tego bloga na święta, nie tylko jako prezent, ale głównie do grania. Chciałem jeszcze opublikować moją TOP 50-tkę, ale w tym miesiącu nie dam rady, więc przechodzi ona na styczeń 2014.

Nowe scenariusze, mego autorstwa, do Mage Knight pojawią się dopiero po 20 grudnia. W tym miesiacu nie zakończę kampanii "Łzy Zapomnianych", jak to planowałem, gdyż mam do publikacji bardzo dużo recenzji. Na pewno pojawi się scenariusz czwarty i piąty, do tej kampanii, a jeśli siły dopiszą to na Sylwestra pojawi się szósty. Choć tutaj dużo zależy od mojej kondycji fizycznej po świętach. Nowe kampanie, jak i zakończenie tej będą się pojawiać w styczniu i lutym przyszłego roku.

Arena Gladiatorów od wielu miesięcy jest pokryta kurzem i niestety tak zostanie do końca tego roku. Nowe odcinki ruszą dopiero od stycznia i będzie to jeden odcinek na miesiąc. Wątpię aby udało się tego publikować więcej, gdyż wydawcy przysyłają mi sporo gier, więc mam wobec nich zobowiązania, zaś sam chcę wprowadzić kilka nowych cykli artykułów niekoniecznie związanych z grami planszowymi.

To by było na tyle. Jeszcze dziś, późno w nocy opublikuję recenzję Asteriksa u Piktów, zaś wszelkie nowe materiały będą publikowane w godzinach późnopopołudniowych. 

Udanych przygotowań do świąt Bożonarodzeniowych.
Z ukłonami
Pająk Vermin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz