Kuźnia Pomysłów

Jest to sekcja poświęcona moim projektom, które udostępniam potem za darmo w internecie. Głównie są to książki oraz kampanie fabularne czy scenariusze fabularne do gier planszowych. W ich realizacji pomaga mi kilka osób, które wspierają mnie w mojej pracy. Całość robię po godzinach i staram się aby wypadła naprawdę fachowo, często dokładając do tego nie małe sumy pieniędzy. Poniżej znajdziecie listę projektów nad którymi obecnie pracuję oraz te już w pełni zakończone.

Jeśli ktoś chce mnie wspomóc drobną kwotą może to uczynić na serwisie Patronite. W zamian za to dostanie wstęp do tajnej grupy na Fecebooku, gdzie znajdują się pliki z moimi projektami, jak dostęp do ich wczesnych wersji testowych. Przysłane pieniądze wykorzystuję na opłacenie rachunków, aby móc jak najwięcej czasu poświęcić projektom. 

Finalne wersje moich prac będą przez miesiąc dostępne tylko na sekretnej grupie facebookowej. Dopiero potem część z nich upublicznię na różnych forach czy innych grupach.

Autorką loga "Kuźni Pomysłów" jest Aleksandra Martul.

PLIKI NA GRUPIE DLA PATRONÓW

* Abyss - Mother of Depths
Plik PDF, zawierający opis wariantu dwuosobowego do gry w "Abyss". Modyfikacja nie uwzględnia dodatku "Kraken".
* Mage Knight - "Łzy Zapomnianych" wersja 1.0
Pierwsza wersja kampanii "Łzy Zapomnianych" jaka ukazywała się na moim blogu od sierpnia 2013 do grudnia 2014 roku. Jest w pełni grywalna, choć nie idealna.

PROJEKTY NA UKOŃCZENIU

"Łzy Zapomnianych" wersja 1.0 Final
Jest to moja pierwsza kampania fabularna, którą napisałem do gry "Mage Knight". Powstawała od lipca 2013 do grudnia 2014 roku. Obecnie dopieszczam tylko detale. Będzie mieć własne logo, szatę graficzną, fachową korektę oraz tłumaczenie na język angielski. Kampania składa się z 8 scenariuszy, powiązanych z sobą fabularnie. Zmienia też około 20% mechaniki gry, głównie system przypisywania obrażeń oraz system zdobywania kart zaklęć i umiejętności zaawansowanych.
Wersja 1.0 jest dostępna tutaj
Planowane zakończenie prac - październik 2017

"Hellspace: Piekło kosmosu"
Jest to książka, którą zaprojektowałem w 2004 roku dla kolegów z OGame. Od tego czasu przeszła sporo perypetii i dwukrotnie została skasowana i pisana od nowa. Obecna wersja jest publikowana na serwisie Wattpad, a prace nad nią chylą się ku końcowi. 
Planowane zakończenie prac - grudzień 2017


PROJEKTY W FAZIE PRODUKCJI

"Łzy Zapomnianych" wersja 2.0
Jest to o wiele bardziej rozbudowana wersja poprzedniego projektu, zamieniająca rozgrywkę w niemal czyste cRPG na planszy. Dochodzi cała masa lokacji, prowadzenie rozmów, sporo nowych żetonów oraz kart. Jest też dużo misji pobocznych oraz postaci unikalnych. Kampania zmienia podstawową rozgrywkę Mage Knighta w około 45%. Obecnie powstaje tylko wersja polska, angielska może kiedyś się pojawi za parę lat.
Szacunkowy czas prac nad projektem - około 3 lat

"Śmierć z głębin: Wolność"
Kolejna moja książka. Tym razem zamiast science-fiction jest klasyczne monster story. Projekt był jakiś czas zamrożony na rzecz prac nad finałem "Piekła kosmosu", ale niedługo wznowię nad mim dalsze prace.
Szacunkowy czas prac nad projektem - około 4 lat

PROJEKTY ZAKOŃCZONE

Mother of Depths
Inaczej po prostu MoD 1.0 do gry planszowej "Abyss". Znacząco usprawnia on rozgrywkę dwuosobową, dodając wirtualnego gracza w postaci Matki Głębin. Jest to charakter, z którym możemy handlować, ale należy to robić rozważnie bo inaczej wpuści nas w maliny. 


PROJEKTY W FAZIE PRZYGOTOWAŃ

"Dusza Ojcobójcy" wersja 1.0
Jest to kontynuacja "Łez Zapomnianych" fabularnie dziejąca się 20 lat po zakończeniu kampanii. "Dusza Ojcobójcy" składać się będzie z 10 scenariuszy i zabierze nas w inne rejony świata. Wymagać będzie wszystkich dodatków, szczególnie "Lost Legion"
Szacowany czas rozpoczęcia prac - lato 2018

"Złote szlaki"
Jest to pojedynczy scenariusz fabularny do gry bitewnej "Pirates of the Spanish Maine". Zamienia tą grę z zwykłego bitewniaka w coś na kształt gry przygodowej. Dodaje kartę wydarzeń, mechanikę wiatru, porty i floty wirtualne.
Szacowany czas rozpoczęcia prac - jesień 2017

"Na szlaku śmierci"
Modyfikacja do gry "Pandemia", zmieniająca nieco zasady rozgrywki i przybliżająca ją w pewnym stopniu do "Pandemia: Legacy". Różnica polega na tym, że w rozgrywce nie będziemy niszczyć kart ani naklejać nalepek, a sama akcja ma kilka opcji wyboru. całość będzie podzielona na 4 epizody (4 kwartały w grze).
Szacowany czas rozpoczęcia prac - 2018

OSOBY WSPIERAJĄCE MNIE W PRACY

Aleksandra Martul
Robi rysunki okładek do moich książek oraz rysunki do "Łez Zapomnianych". Portfolio jej prac możecie znaleźć TUTAJ.

Małgorzata Olesiak
Zajmuje się korektą polskiej wersji "Łez Zapomnianych" i przekładaniem jej na język angielski.

Planszowy Dobromir
Tworzy żetony, karty i inne komponenty do "Łez Zapomnianych".
Jego warsztat jest dostępny TUTAJ.

OSOBY WSPIERAJĄCE MNIE NA PATRONITE

Złoci Patroni

Srebrni Patroni

Brązowi Patroni
Anna Surawska