1 listopada 2020

Minecraft: Na pastwę mobów

Kiedyś już wspominałem, że nie jestem fanem gry Minecraft. Doceniam jej ogromny wkład w budowanie kreatywności, ale sam wole po prostu inne gatunki. Niemniej komiksy z tej serii są naprawdę ciekawe i przypadły mi do gustu. Czas zatem spojrzeć na najnowszy z nich, gdzie gracze walczą z hordą mobów :D

Co mi się podobało

1. Oddanie klimatu gry
To bardzo istotne w tego typu komiksach. Dzięki temu łatwiej jest przyciągnąć fanów danego tytułu do komiksu, ale też pokazać osobom nie znającym gry, jak ona wygląda. I to się udało, przynajmniej w mojej opinii, choć spędziłem w Minecraft raptem kilkadziesiąt godzin. Uwierzcie mi - to tyle co nic.

2. Scenariusz
Co jak co, ale sama historia jest napisana po prostu ciekawie. Owszem, nic wybitnego czy szczególnie zapadającego w pamieć, jednak czyta się to po prostu dobrze i przyjemnie. A przecież o to właśnie chodzi, aby lektura dała nam prosta przyjemność z czytania.

3. Rysunek
Wizualnie to ładnie oddaje klimat gry i w zasadzie tyle w temacie.

PODSUMOWANIE

Komiks nie jest szczególnie wyszukany, ale to nawet niezła lektura. Prosta, przyjemna i łatwa w odbiorze. Tyle chyba wystarczy aby zadowolić młodszych odbiorców oraz młodszych wiekiem fanów tego tytułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz