10 grudnia 2022

Blog wędruje w całości na YT

Z dniem dzisiejszym, aż do odwołania, cała moja praca jako recenzenta i publicysty przenosi się na mój kanał na serwisie You Tube. Nie jest on jednak oznaczony jako W pajęczej sieci, a występuję tam pod moim imieniem i nazwiskiem, czyli Artur Tojza. Czemu? Bowiem moim głównym celem jest pisanie oraz w pełni utrzymywanie się z książek, które wydaję od lata 2021 roku i mam realne szanse osiągnąć to postanowienie. Lubię jednak wyrażać swoje opinie na temat komiksów, gier i filmów zatem będę to dalej czynił, ale właśnie w formie takich krótkich pogadanek trwających kilka, czasem kilkanaście, minut. Zatem blog zostaje, jego zawartość nadal jest dostępna, jest tutaj ponad 2300 materiałów, jednak kolejne będą powstawały od teraz w formie video. Zapraszam was zatem TUTAJ do śledzenia mojego kanału i do zobaczenia w nowych materiałach o komiksach oraz tym, jak wygląda praca pisarza :)

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie - uważam, warto migrować na YouTube. Rozwój jest tam zdecydowanie szybszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie prywatnie szkoda, bo zdecydowanie wolę czytać niż słuchać/oglądać, ale marketingowo niewątpliwie dobry ruch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, że są już obejścia reklam na FB. Zapraszam na wynajem motocykli

    OdpowiedzUsuń